Marks & Spencer - ‘When I grow up…’

Marks & Spencer - ‘When I grow up…’

Sponzorované odkazy:

Marks & Spencer (M&S) pozýva deti, aby sa podelili o svoje sny a túžby. Ide o súčasť kampane ‘When I grow up…’ aby sa pomohla zvýšiť informovanosť o partnerstve s organizáciou UNICEF. Za každý sen, o ktorý sa dieťa podelí v predajni Avion (SR) alebo Chodov (ČR), Marks & Spencer daruje UNICEF-u $1.

Nová interaktívna kampaň plánuje, že stovky detí z celej Bratislavy a Prahy vyplnia špeciálnu červenú, bielu a modrú pohľadnicu so svojimi snami do budúcnosti, ktoré, keď sa spoja, vytvoria obrovskú slovenskú a českú zástavu. Kampaň sa začne 25. októbra a potrvá dva týždne. Kampaň ‘When I grow up…’ bude prebiehať v oddelení detského oblečenia vlajkových predajní M&S Avion (SR) a Chodov (ČR).

Kampaň je súčasťou nového medzinárodného partnerstva spoločnosti M&S a UNICEFu, ktoré má pomôcť získať peniaze, aby UNICEF mohol poskytovať vzdelanie, ktoré zmení život ohrozeným deťom na celom svete. Kampaň sa bude konať aj v iných vlajkových predajniach siete M&S international.

Generálny riaditeľ Marks & Spencer Jonathan Smith o novej kampani povedal: „Sme skutočne hrdí na to, že budeme podporovať UNICEF, a táto kampaň je pre nás veľmi zábavný a interaktívny spôsob, ako zvýšiť informovanosť o našom novom partnerstve u našich zamestnancov, zákazníkov a u ich detí. Poskytnutím vzdelávania ohrozeným deťom na celom svete môžeme urobiť rozdiel v tom, že sny sa stanú skutočnosťou.”

Od 12 augusta sa M&S Slovenská a Česká republika spojili s viac ako 50 ďalšími medzinárodnými obchodmi z Európy, Blízkeho východu a Ázie s cieľom spoločne vyzbierať 1 milión USD pre UNICEF v prvom roku partnerstva. 100 dní získavania financií (fundraisingu) vyvrcholí dňom osláv Všeobecného dňa detí OSN, čo je 20. november 2013. Je to po prvýkrát, čo sa M&S pustil do globálnej výzvy získavania peňazí (fundraisingu), ktorá pomôže M&S zapojiť svojich zamestnancov a zákazníkov v rôznych krajinách do plánu A, ekologického a etického programu M&S, ktorého cieľom je spraviť z M&S svetovo vedúceho predajcu, ktorý sa zameriava na trvalú udržateľnosť do roku 2015.

Viac ako 57 miliónom detí, z ktorých väčšinu tvoria dievčatá, sa upiera právo navštevovať školu. Faktory, ako chudoba a ťažkosti s prístupom k vzdelaniu spolu so slabou výučbou a nedostatkom zariadení, zabraňujú možnosti využitia plného potenciálu mnohým ďalším deťom.

Peniaze získané prostredníctvom medzinárodného partnerstva pomôžu UNICEFu zmeniť to.

Výzva na získavanie peňazí (fundraisingová výzva) je v súlade s etickým a environmentálnym programom M&S – tzv. Plán A, ktorý sa zameriava na to, aby sa z M&S stal svetový líder zameraný na trvalú udržateľnosť do roku 2015. Plán A, uvedený v roku 2007 a predĺžený v marci 2010, má na zreteli komplexný prístup k udržateľnosti so zameraním na zapojenie zákazníkov, zapojenie všetkých oblastí obchodu a riešenia problémov, ako sú klimatické zmeny, odpady, nerastné suroviny, zdravie a ako byť férovým obchodným partnerom.